فروشگاه ادویه جات

  • ۰
  • ۰

امروزه دستور پخت بسیاری از غذاها و دسرهای خانگی و رستورانی متشکل از انواع چاشنی، ادویه‌جات و افزودنی‌های خوراکی خوش‌طعم است تا رنگ و بویی ماندگار و به‌یادماندنی را به انواع غذاهای طبخ‌شده هدیه دهند. یکی از پرمصرف‌ترین ادویه‌هایی که برای پخت‌وپز تقریبا در هر آشپزخانه‌ای، چه خانگی و چه رستورانی یا صنعتی یافت می‌شود، فلفل سیاه است. کاربرد پودر فلفل سیاه به دلیل خواص پرشمار برای بدن، قیمت مناسب، طعم خاص و بسیاری از ویژگی‌های دیگر آن بسیار رایج بوده و می‌توان گفت از طعم‌دهنده‌های اصلی غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای به شمار می‌آید.

فروش عمده فلفل سیاه به دلیل اینکه گیاهی است که همانند بسیاری دیگر از ادویه‌جات، ریشه در شبه قاره هند داشته و بومی مناطق گرمسیری جنوب هندوستان است بسیار پررونق و رایج است. این گیاه از دوران باستان برای طعم‌دهی به غذا استفاده می‌شده و همچنین خواص دارویی آن نیز از هزاران سال قبل مورد توجه طبیبان و متخصصان طب سنتی بسیاری از تمدن‌های کهن جهان از جمله ایران قرار گرفته است. خواص دارویی فلفل سیاه و ویژگی‌های آن می‌تواند سبب بهبود بیماری‌های پوستی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، افزایش کارکرد مغز، تامین خواص ضد التهابی برای بدن، درمان نازایی و بیماری‌های رحم و فراهم‌کردن بسیاری دیگر از فواید شده و مصرف پیوسته این ادویه توسط بسیاری از متخصصان و پزشکان توصیه می‌شود. در این نوشتار درباره خواص فلفل سیاه برای رحم به عنوان یکی از فواید این گیاه توضیحاتی ارائه شده است و در انتها، نکاتی درباره خرید فلفل سیاه درشت و خرید عمده ادویه به صورت اینترنتی و برخط انواع ادویه به صورت عمده شرح داده شده است.

 

ویژگی‌ها و فواید فلفل سیاه

ویژگی‌ها و فواید فلفل سیاه

فلفل سیاه علاوه بر تاثیر بر دستگاه گوارش و تنفس و همچنین بهبود بیماری‌های پوستی، می‌تواند جهت درمان نازایی و بیماری‌های رحم نیز مصرف شود. در این بخش علاوه بر فواید فوق، به تعدادی از ویژگی‌ها و خواص فلفل سیاه به طور مختصر اشاره شده است.

1) جذب آنتی‌اکسیدان

خوراکی‌ها و مواد غذایی دارای آنتی‌اکسیدان به جذب رادیکال‌های آزادی که در بدن وجود داشته و اثر مخرب بر سلامت انسان می‌گذارند کمک می‌کنند. خرید فلفل سیاه درشت و پودر آن با دارا بودن مقادیر زیادی از آنتی‌اکسیدان می‌تواند فرآیند بروز پیری زودرس، بیماری‌های قلبی، انواع سرطان‌ها و ... را کند کرده و یا از بین ببرد.

2) کنترل قند خون و کاهش سطح کلسترول

مصرف پیوسته و روزمره پودر فلفل سیاه می‌تواند فرآیند جذب گلوکز در سلول‌های بدن را بهبود بخشیده و حساسیت آنها نسبت به انسولین را کاهش دهد. همچنین فلفل سیاه می‌تواند سطح کلسترول خون را که افزایش آن می‌تواند تهدیدی برای دستگاه گردش خون و قلب و عروق باشد را کاهش دهد.

3) مفید برای دستگاه گوارش

مصرف روزانه فلفل سیاه می‌تواند آنزیم‌های ترشح‌شده در لوزالمعده و لوله گوارشی را افزایش داده و سبب جذب هر چه بیشتر مواد قندی و چربی در روده شود. همچنین فلفل سیاه خاصیت کاهش اشتها داشته و می‌توان در رژیم‌های لاغری از این ادویه استفاده کرد.

با توجه به اینکه خرید فلفل سیاه درشت یا پودر آن و مصرف این ادویه پرکاربرد دارای خاصیت درمان بیماری‌های رحم و زنان و همچنین افزایش میل جنسی، افزایش هورمون‌های مردانه و تولید اسپرم نیز هست، در ادامه به خرید عمده ادویه فلفل سیاه جهت تامین خواص و فواید آن برای بدن طور مفصل‌تری پرداخته شده است.

 

نقش فلفل سیاه در درمان نازایی و بیماری‌های رحم

نقش فلفل سیاه در درمان نازایی و بیماری‌های رحم

با توجه به لزوم رعایت بهداشت رحم و سلامت این عضو از بدن، مصرف ادویه‌جات و دمنوش‌های طبیعی می‌توانند بدون هیچ عوارضی، انواع دردهای قاعدگی را بهبود بخشیده و بهبود سازوکار بدن در دوران بارداری و افزایش میل جنسی از دیگر فواید مصرف این ادویه است.

مصرف روزانه فلفل سیاه می‌تواند سبب کاهش انقباضات دردناک رحم شده و در زمان قاعدگی جهت تسکین دردهای آن مفید باشد. همچنین در زمان قاعدگی می‌توان از چای فلفل سیاه استفاده کرد که سبب کاهش تنش و تسکین بیشتر اعصاب می‌شود. همچنین مصرف مقادیر مشخصی از پودر فلفل سیاه برای مادران باردار می‌تواند در کاهش حالت تهوع موثر باشد. البته با توجه به اینکه افراط در مصرف هر ماده غذایی و هر دارویی ممکن است منجر به بروز بیماری و رخدادهای ناگوار، به ویژه برای مادران باردار شود، بهتر است از مصرف بیش از حد این ادویه در زمان بارداری خودداری شود. یکی از مهمترین خواص فلفل سیاه نیز همچنین درمان نازایی است، به طوری که پزشکان و متخصصان طب سنتی مصرف آن را به صورت ناشتا برای درمان نازایی توصیه می‌کنند.

فروش عمده فلفل سیاه و عرضه آن در فروشگاه‌های بسیاری در کشور انجام شده و خریداران زیادی دارد. این ادویه دارای ترکیباتی غنی از انواع مواد معدنی مانند آهن، منگنز، کلسیم و پتاسیم و انواع ویتامین‌ها، به ویژه ویتامین k است. همچنین علاوه بر تسکین دردهای قاعدگی در زنان و درمان نازایی، می‌توان از این گیاه برای درمان ناباروری در مردان نیز استفاده کرد. مصرف فلفل سیاه می‌تواند تولید اسپرم را در غدد جنسی مردانه افزایش داده و همچنین با دارا بودن طبع گرم سبب افزایش میل جنسی نیز بشود. همچنین به دلیل اینکه فلفل سیاه کاهنده اشتها است و چاقی نیز از دیگر دلایل کاهش میل جنسی است، مصرف فلفل سیاه می‌تواند هم در کاهش وزن، هم افزایش میل جنی و هم افزایش تولید اسپرم در مردان نقشی اصلی ایفا کرده و با مصرف روزانه و پیوسته آن از فواید پرشمار آن در این زمینه بهره‌مند شد.

 

خرید عمده انواع ادویه‌جات به صورت اینترنتی

با توجه به نیاز بازار مواد غذایی به تامین روش‌های نو در فروش عمده، از جمله فروش عمده فلفل سیاه، بسیاری از فروشگاه‌‌های مواد غذایی و ادویه‌جات و خشک‌بار جهت خرید بسیاری از این محصولات مانند خرید عمده ادویه توسط مشتریان توسعه داده شده اند که از میان آنها می‌توان به فروشگاه اینترنتی بوبارد اشاره کرد. خرید فلفل سیاه درشت به همراه بسیاری دیگر از دانه‌ها و خشکبار و پودرهای ساده مانند سماق، زردچوبه، خاکشیر، زنجبیل، تخم شربتی، هل و دارچین، فلفل قرمز، آویشن و ... به سادگی از فروشگاه اینترنتی بوبارد امکان‌پذیر بوده و می‌توان طعم اصیل غذای ایرانی را با خرید عمده ادویه از این فروشگاه امتحان کرد.

  • ۰۱/۰۳/۲۸
  • نیلوفر حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی