فروشگاه ادویه جات

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معمولا در هر خانه‌ای ادویه‌جات کمابیش یافت می‌شوند و افراد برای طبخ غذاها به آن‌ها نیازمند هستند. اما امری که در این زمینه مهم است شناخت ادویه‌های استاندارد و مفید است که در عین حال قیمت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پس چگونه بهترین ادویه‌جات را با قیمت ارزان‌تر بخرید ؟ برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم باید اطلاعاتی درباره ادویه‌ها داشته باشیم. 


قیمت ادویه جات در معامله های عمده در معامله های فروش عمده ادویه جات ، علاوه بر تبادل جنس مرغوب و دست اول و با کیفیت دو طرف معامله سود می برند. تولید کنندگان محصولات ادویه ای از تعداد  فروش بیشتر و واسطه کمتر در بازار به قیمت واقعی محصول خود را به فروش می رسانند. خریدار نیز با استفاده از تخفیف ویژه معامله های کلان و دست یابی به جنس مرغوب و با کیفیت به سود می رسد. قیمت خرید و فروش ادویه ها در معاملات فله ای واقعی است و هزینه اضافی از کسی دریافت نمی شود. قیمت های واقعی به پایداری و دوام بازار منجر می شود. دوام آرامش و ثبات قیمت در بازار به رونق بازار و رضایت همه کسانی که در این بازار مشغول فعالیت هستند منجر می شود. رضایت اعضا به تداوم پایداری بازار و آرامش در جامعه می انجامد.

 حتما تا به حال شنیده‌اید که می‌گویند ادویه‌های تقلبی را به جای اصل آن به شما می‌فروشند. بله کاملا درست است و شاید خیلی سخت بتوان این موضوع را تشخیص داد. برای این منظور بهتر است از مکانی که بیشتر به ان اعتماد دارید و اطرافیان درباره آن تعریف می‌کنند، خرید خود را انجام دهید. ما هم برای اینکه بتوانید راحت‌تر ادویه خوب را تشخیص دهید، چند ادویه مهم را در نظر گرفتیم.   دارچین دارچین جزء ادویه‌های ضروری در هر خانه‌ایست که اگر بخواهند تقلبی آن را به شما بفروشند از دارچین کاسیا استفاده می‌کنند.

 حال روش تشخیص آن عطر ضعیف آن است، همچنین چوب کاسیا ضخیم‌تر است. فلفل زمانی که فلفل را آسیاب می‌کنید چربی خاصی دارد اما اگر این فلفل تقلبی باشد خشک است و دانه‌های آن نیز ریز است. این تنها راه تشخیص فلفل تقلبی است. زنجبیل اگر چوب زنجبیل حالت صافی نداشته باشد، یعنی تقبلی است. زیرا چوب زنجبیل حالتی صاف و یک‌دست دارد. زردچوبه همه چیز در رابطه با زردچوبه و خواص آن ، اتفاق جالبی که در زردچوبه تقلبی می‌افتد رنگ کردن آرد است. برای تشخیص اصل بودن آن، زردچوبه را در آب حل کنید اگر رنگ سفید روی آب بیاید یعنی تقلبی است. 


فروش عمده ادویه جات بوبارد ارسال نمونه ادویه جات به سراسر کشور فروشگاه بوبارد با افتخار مرغوب ترین ادویه جات را به صورت ۱۰۰% خالص به صورت قلم (چوب) هم آسیاب شده پخش عمده ادویه جات و جزئی می باشد . ۰۲۱۵۵۵۸۳۳۹۵   


  زعفران زعفرانی که اصل باشد تمامی پرهای آن به یک اندازه و متناسب هستند و همچنین در مدت زمان ۱۵ دقیقه که در آب بماند، آب تغییر رنگ می‌دهد. وانیل چوب وانیل عطر خوشی دارد و این عطر را در مدت زمان زیادی حفظ می‌کند اگر با چنین صحنه‌ای مواجه نشدید یعنی تقلبی است. میخک گیاه میخک با کیفیت قهوه‌ای رنگ است. همچنین اگر آن را بشکنید روغنی از خود پس می‌دهد که به آن همان روغن میخک می‌گویند.

 مواردی که در بالا گفته شد تنها تعدادی از ادویه‌جات است اما همین موارد هم برای اینکه بتوانید در آن واحد ادویه تقلبی را نسبت به ادویه اصل تشخیص دهید خیلی سخت است. پس چاره کار چیست؟

 ارسال نمونه ادویه جات به سراسر کشور فروشگاه بوبارد با افتخار مرغوب ترین ادویه جات را به صورت ۱۰۰% خالص به صورت قلم (چوب) هم آسیاب شده پخش عمده ادویه جات و جزئی می باشد . ۰۲۱۵۵۵۸۳۳۹۵ تاثیر ادویه‌جات بر زندگی ما انسان‌ها تاثیر ادویه‌ها در زندگی ما به صورتی است که می‌تواند خیلی چیزها را عوض کند.

 چه در جهت مثبت چه منفی. اگر هر ادویه‌ای را به جا و درست استفاده کنید حتما نتایج مثبتی دارد اما اگر بخواهید اشتباه و بصورت بی‌رویه از آن‌ها استفاده کنید، گاهی خطرناک هم می‌شوند. پس باید انتخاب دقیق و درستی داشته باشید. برای از بین بردن مشکلات خود حتما ادویه‌جات را بشناسید. کاهش وزن اگر به دنبال لاغری هستید و می‌خواهید وزن خود را کم کنید ادویه‌هایی مانند فلفل سیاه، زنجبیل، دارچین، زیره، هل، زردچوبه، فلفل قرمز، رازیانه و جنسینگ سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و باعث کاهش ورزن و تناسب اندام می‌شود. کنترل فشار خون فشار خون مسئله‌ای جدی است که وقتی پا به سن می‌گذارید با آن درگیر می‌شوید اما برای اینکه بتوانید آن را کنترل کنید بد نیست از ادویه‌‌ای مانند فلفل کمک بگیرید. 

کنترل قند خون ۹ ادویه برای کنترل قند خون یا همان دیابت وجود دارد که استفاده از آن‌ها به میزان زیادی به شما کمک خواهد کرد. فلفل، دارچین، زردچوبه، زنجبیل، دانه گشنیز، زیره سیاه، جنسینگ، دانه شنبلیله و میخک از گیاهان دارویی هستند که بسیار موثر واقع می‌شوند. تقویت مغز اگر می‌خواهید مغز خود را تقویت کنید و از مبتلا شدن به آلزایمر جلوگیری کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما از ادویه‌هایی مانند بابونه، سیر، زردچوبه، مریم گلی و آویشن استفاده کنید. مبارزه با بیماری MS جالب است که ادویه‌ها و داروهای گیاهی حتی توانایی مقابله با بیماری ام اس را دارند. اگر دچار چنین بیماری هستید بد نیست از ادویه‌هایی مانند زعفران، زنجبیل، جنسینگ، شیرین بیان، خار مریم، نعنا تند و زردچوبه امتحان کنید. سعی کردیم برخی از بیماری‌های اصلی را در اینجا با هم بررسی کنیم.

 مطمئن باشید برای هر نوع بیماری ادویه‌هایی موجود است که به شما کمک می‌کند اما مسئله اصلی اینجاست که چگونه بهترین ادویه‌جات را با قیمت ارزان‌تر بخرید؟ ما در بوبارد به شما این قول را می‌دهیم که بتوانید بهترین ادویه‌ها با کیفیت بالا و کاملا اصل را انتخاب کرده و خریداری کنید. برای اینکه با انواع ادویه‌ها آشنا شوید می‌توانید اطلاعات بیشتری را در سایت بوبارد کسب کنید و درباره آن‌ها مطالعه کنید، محصولات را با توضیحات ملاحظه کرده و قیمت آن‌ ها را ببینید. 

همچنین از خدمات ما که فروش تکی و فروش عمده با بهترین قیمت مورد انتظار شماست بهره‌مند شوید. جالب اینجاست که می توانید خیلی راحت این ادویه ها را انتخاب کرده و سفارش دهید تا بصورت آنلاین آن ها را دریافت کنید. یعنی زحمت بیرون رفتن و خرید و انتخاب را به خود نمی دهید و خیلی راحت خرید خود را انجام می دهید

  • نیلوفر حیدری
  • ۰
  • ۰

تا بحال فکر کرده ­اید چطور می­توانید آشپزی را برای خودتان لذت بخش کنید؟ و یا با کمک ادویه­ جات و طعم ­دهنده ­های غذا میهانان تان را غافلگیر کنید. عموما فرآیند تهیه غذا و آشپزی به یک وظیفه و اجبار تبدیل شده که نه تنها لذت بخش نبوده بلکه تا جایی که امکان داشته باشد از آن فرار می­کنیم و آشپزخانه­ های صنعتی جای آشپزخانه ­های سنتی در هر خانه را گرفته تا نه تنها غذای بی کیفیت به خانه ­ها راه پیدا کنند بلکه سلامتی نیز از در دیگر خانه­ خارج شود. ولی ما در اینجا با معرفی برخی طعم دهنده­ ها و ادویه ها و خواص آنها، نه تنها شما را در طبخ غذای با کیفیت و خوشمزه کمک می­کنیم بلکه آنرا برای شما تبدیل به یک شاهکار هنری میکنیم تا همه از هنر شما انگشت به دهان بمانند. شما با ترکیب انواع ادویه، طعم ­های منحصر به فرد خود را ایجاد کرده و از طعم غذا لذت خواهید برد. این رمز یک آشپزی موفق و خاطره انگیز است.

چاشنی غذا، چاشنی لبخند و لذت

ادویه جات

اغلب وقتی در مورد طعم دهنده­ ها و ادویه­ جات صحبت می­کنیم آنچه به ذهن میرسد خواص زردچوبه، فلفل قرمز و فلفل سیاه است در حالیکه ادویه­ جات مانند آویشن، پاپریکا، تخم گشنیز، جوز هندی، خردل، دارچین، رازیانه تنها فهرست کوچکی از طعم دهنده­ های طبیعی و گیاهی هستند که ما می­توانیم در طبخ غذا استفاده و آنرا به یک دستور پخت منحصر به فرد تبدیل کنیم. فقط کافی است یک جستجوی ساده برای انواع ادویه در اینترنت بکنید تا ببینید آنچه شما به عنوان ادویه تصور می­کنید فقط بخشی از این دنیای رنگارنگ با عطرها و طعم­ های متفاوت است. دنیایادویه جات و طعم دهنده ­ها دنیای رنگ و عطر و بو است.

طعم­دهنده های گیاهی، داروهای معجزه آسا

ادویه جات

علاوه بر اینکه چاشنی­ ها و ادویه‌جات وظیفه افزودن طعم و عطر به غذا را دارند نمی­توان از خواص درمانی و پزشکی آنها چشم پوشید. به عنوان مثال از فلفل سیاه به عنوان اعجاز سلامتی یاد می­شود. فلفل سیاه تقویت کننده حافظه بوده و دردهای عصبی را کاهش می­دهد و با افزایش ترشح اسید معده به هضم غذا کمک می کند. اینها فقط مختصری از خواص درمانی فلفل سیاه هستند. دیگر طعم دهنده ­ها نیز چه به صورت افزوده به غذا و چه به صورت دم کرده و دمنوش می­تواند کارکرد طبیعی بدن را بهبود داده و عملکرد دستگاه ­های مختلف بدن را تنظیم نماید. البته زیاده­روی در مصرف آنها نیز مانند هر ماده دیگر همراه با عوارض بوده و نباید از آثار مصرف بی رویه آنها غافل شد.

از طرفی شما با استفاده از ادویه‌جات و طعم دهنده ها، می­توانید دیگر مواد مضر غذایی مثل چربی­ها و نمک را که معمولا برای خوشمزه­تر کردن غذا در مصرف آن زیاده­روی میکنیم کم کنید و از این طریق به سلامت غذایی خود اضافه کنید. ادویه‌جات و طعم دهنده های طبیعی یکی از ارکان رژیم غذایی سالم هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

بهترین ادویه جات با تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بوبارد سفارش دهید .
تماس با بوبارد: ۰۲۱۵۵۵۸۳۳۹۵

هیجان آشپزی با طعم­دهنده ها و ادویه‌جات

ادویه جات

شما برای تبدیل شدن یک شبه به یک آشپز حرفه­ای به چند ابزار کار نیاز دارید.

  • مواد اولیه با کیفیت،
  • معرفی انواع ادویه و خواص آن
  • قفسه­ای از ادویه‌جات رنگارنگ و خوش عطر و طعم که فضای آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه حرفه­ای تبدیل کند.

کافی است دست به کار شوید و یک ست از ادویه‌جات با کیفیت تامین کنید و به کابینت آشپزخانه­ تان اضافه کنید تا لذت آشپزی را صد چندان کنید.

اما سئوال اینجاست که چطور یکجا و مطمئن به چنین گنجینه منحصر به فردی برای آشپزی و آشپزخانه­ مان دست پیدا کنیم. جواب این سئوال را در پاراگراف آخر بخوانید.

لذت خرید طعم­ دهنده ها و ادویه‌جات بوبارد در فروشگاه اینترنتی آنلاین

امروزه چه کسی می­تواند ادعا کند که از یک خرید مطمئن و خوب اینترنتی به جای پرسه زدن در فروشگاه ها و سردرگمی میان انواع برندهای شناخته شده و ناشناس لذت نمی­برد. بدون راه افتادن در این ترافیک نفس گیر خیلی از مردم ترجیح میدهند پشت لپتاب خود بنشینند و یا با گوشی موبایل خود آنچه نیاز دارند را خریداری نمایند.

ما در بوبارد علاوه بر ایجاد یک تجربه لذت بخش خرید اینترنتی ادویه و طعم دهنده های غذا، فرصتی برای به اشتراک گذاری تجارب مان در استفاده از چاشنی­های ترکیبی بوبارد فراهم کرده­ایم تا سفری هیجان­انگیز به آشپزخانه های شما داشته باشیم. در فروشگاه اینترنتی بوبارد شما می­توانید هم به صورت خرده­فروشی و هم به صورت عمده فروشی ادویه‌جات خود را تامین و از کیفیت آن مطمئن باشید. ما در بوبارد امکان مقایسه انواع ادویه‌جات و خرید آسان آن را برای شما فراهم آورده ایم تا دیگر نگران کیفیت مواد غذایی خود نباشید.

بهترین ادویه جات با تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بوبارد سفارش دهید .
تماس با بوبارد: ۰۲۱۵۵۵۸۳۳۹۵

کنترل کیفی و تامین مواد اولیه درجه یک یکی از ارزش­ها و اصول ما در بوبارد بوده و همواره بر تامین مواد با کیفیت تاکید داریم. شما با خرید محصولات بوبارد علاوه بر تجربه یک خرید لذتبخش اینترنتی به غذای خود طعم و عطری فراموش نشدنی می­افزایید و خاطره­ی خوشی از میزبانی را برای میهمانتان خلق می­کنید.

ادویه جات

  • نیلوفر حیدری