فروشگاه ادویه جات

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکته شگفت‌انگیز درباره زردچوبه توکلی

زرد چوبه ادویه ای مؤثر و پر مصرف است که در بیشتر غذا ها به عنوان چاشنی و طعم دهنده استفاده می شود. ادویه زرد چوبه از ترکیباتی مقوی تشکیل شده است. ماده کورکومین در بین این ترکیبات دارای خاصیت و حاوی آنتی‌اکسیدانی مقاوم است. نکته ای باعث شگفت‌انگیز بودن این ادویه شده، خواص باور نکردنی آن است. در ادامه مطالب پیرامون زردچوبه توکلی همراه ما باشید.

عجیب ترین خواص زردچوبه

خاصیت مهمی که این ادویه دارد. ضد التهاب و ضد باکتری بودن آن است. شاید از ماسک زردچوبه اطلاعاتی داشته باشید، بواسطه این خاصیت، به عنوان دارویی جهت بهبود جوش و آکنه استفاده می شود. این ادویه پر خاصیت برای زیبایی پوست و مو بسیار مفید است. می توانید از این ادویه برای درمان سیاهی دور چشم استفاده کنید. درمان و رفع شوره سر، درمان ریزش مو، پیشگیری از چروک صورت و درمان ترک کف پا با مصرف زردچوبه در قالب دارو مؤثر است.

خواص اثر بخش زردچوبه برای سایر بیماری ها

هندوستان رویشگاه زردچوبه

استفاده از این ادویه طبیعی پر خاصیت برای تقویت حافظه و پاک سازی پلاک آمیلوئید که موجب آلزایمر می شود. بسیار مفید است. بهبود مشکلات عادت ماهانه و قاعدگی توسط راهکار های طبیعی با مصرف این ادویه مقوی امکان‌پذیر است. این ادویه دارای کورکومین می باشد و این ترکیب باعث بهبود و درمان بیماری های مربوط به معده و روده می شود. درمان درد معده، زخم، یبوست، سندروم روده و همچنین هضم آسان غذا با مصرف این ادویه کارساز صورت می گیرد.

کاهش کلسترول و تری گلیسیرید بالای خون با وجود کورکومین موجود در ادویه شکل می گیرد. ضد التهاب بودن آن به درمان درد مفاصل و پوکی استخوان کمک شایانی می کند. می توانید افسردگی خود را با استفاده از این ماده طبیعی ارزشمند بهبود ببخشید. درمان سرطان از خاصیت های عجیب این ادویه است. مصرف این ماده غذایی برای کاهش متاستاز سلول های سرطان زا و سرطان کولون بسیار مفید است.

زردچوبه بخورید تا قلبی سالم داشته باشید

همان‌طور گفتیم ترکیبات موجود در این ماده طبیعی به نام کورکومین که برای درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر است. تأثیر ویژه ای در کاهش فشار خون و پیشگیری از بیماری های قلب و عروقی انسان دارد. کورکومین باعث شده خطر سکته قلبی در سنین مختلف کاهش یابد و کسانی هم که مبتلا به اینگونه بیماری ها هستند با مصرف مرتب این ادویه روندی رو به بهبود خواهند داشت.

مزایای این ادویه طبیعی فراوان است. از جمله آن ها می توان به تأثیر مثبت بر خانم های باردار، سلامت کبد چرب، تأثیر مثبت در کاهش وزن و لاغر شدن، نقش مهمی در بهبود سلامت افراد دیابتی و کاهش قند خون آن ها دارد. همچنین آنتی‌اکسیدان موجود در زرد چوبه برای درمان بیماری های ناشی از اختلالات چشمی بسیار مؤثر است. کافی است در وعده های غذایی خود از این ادویه مغذی به‌طور مرتب و به مقدار نیاز استفاده کنیم. تا شاهد تأثیرات مثبت در بدن خود باشیم.

خرید قلم زردچوبه درشت

هنگام خرید قلم زردچوبه درشت توجه داشته باشید پوست این محصول باید نازک و خشک و حتماً بدون چروک و رنگ داخل آن زرد تیره باشد. بعضی از افراد که مصرف بیشتری از این ادویه را دارند، اقدام به خرید قلم زردچوبه درشت و ریشه تازه آن می کنند و سپس در خانه آن را خشک و استفاده می کنند. هنگام خرید این ماده غذایی به کیفیت عطر آن نیز توجه کنید. خرید قلم زردچوبه درشت توکلی هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی امکان‌پذیر است.

ایران وارد کننده قلم زردچوبه درشت

فروش عمده زردچوبه به صورت پودری

هندوستان بزرگترین و معروف ترین صادر کننده زردچوبه به سایر کشور ها است. در مقابل این ادویه در کشور ما کشت نمی شود و ایران هم مانند سایر کشور ها به واردات این ماده غذایی مشغول است. در واقع بهترین منطقه برای کاشت این ادویه کشور هندوستان است؛ که به عنوان بهترین رویشگاه ادویه نام برده می شود. بهترین نوع قلم زردچوبه درشت، قلم هندی آن است که از کیفیت و تازگی هاصی برخوردار است.

فروش عمده زردچوبه به ایران

کشور های آسیایی از جمله هندوستان در فروش عمده ادویه جات به کشور های خریدار از سود زیادی بهره‌مند می شوند. کشور هندوستان در کنار کشت انواع فلفل در کشت و پرورش زردچوبه حرف اول را در جهان می زند. فروش عمده زردچوبه از هندوستان به ایران در قالب کیسه های 50 کیلوگرمی انجام می شود. این واردات توسط کشور ما گاهی به صورت چوب و گاهی به شکل پودر شده می باشد.

فروش عمده زردچوبه توکلی با کیفیتی ناب

زردچوبه نوع قلم را به قیمت روز حساب کنید. چیزی حدود یک دلار می شود. تجارت این نوع ادویه در بازار بستگی به نوع کیفیت و مرغوبیت آن دارد. همچنین قیمت این نوع ادویه هندی به رنگ زرد آن، مقدار خالص بودن آن، مقدار چوبی که دارد و مقدار ضایعاتی که دارد بستگی دارد. اگر تصمیم به خرید پودر زردچوبه اصل با کیفیتی عالی دارید به نمایندگی های معتبر ادویه جات و فروشگاه های خکشبار مراجعه کنید.

برند توکلی از مراکز فعال در حوزه خرید و فروش عمده زردچوبه می باشد وآماده ارائه هر گونه خدمات مربوط به خرید و فروش این محصولات را از قیمت و ارسال محصول گرفته تا سایر مشخصات آن را دارد.

  • نیلوفر حیدری